FAQ (Často kladené dotazy)

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

1. Pokud je vybrané zboží momentálně ve statusu objednáno u dodavatele či vyprodáno, co to znamená?

Zboží, které je momentálně ve statusu objednáno u dodavatele, bohužel není k dispozici. Produkty jsou objednány u našeho dodavatele s tím, že čekáme na jejich výrobu a následnou dopravu do České republiky. Dodací lhůta je však různě odlišná, zpravidla 1-2 týdny (v některých případech může být delší).

2. Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách „Skladem“ je dodací lhůta zpravidla dva pracovní dny. Snažíme se svým zákaznicím vyjít maximálně vstříc a ve většině případů je zásilka připravena a odeslána ještě ten den, kdy byla objednávka realizována, nejpozději následující pracovní den.

3. Je doprava na Vašem e-shopu www.biofreshkosmetika.cz opravdu zdarma při nákupu nad 1000 kč?

Ano! Dopravné a balné na našem e-shopu je opravdu zdarma, pokud si tedy objednáte zboží nad 1000 kč, žádné poštovné neplatíte! Platíte pouze v případě dobírky částku 30 kč, což je poplatek za úhradu České poště. V případě bankovního převodu či platby kartou online je kompletní dodání opravdu zdarma!

4. Chci si zakoupit dárkový voucher a obdarovat tak své blízké, co mám udělat?

Dárkové vouchery se na našem e-shopu nakupují stejně, jako produkty – viz http://www.biofreshkosmetika.cz/voucher/. Tyto vouchery jsou v hodnotě 500 kč, 1000 kč a také 2000 kč. Vouchery se dají zaplatit pouze bankovním převodem či platbou online, jelikož jsou vždy zasílány elektronicky. Více informací naleznete zde http://biofreshkosmetika.cz/vouchery/. Není bohužel technicky možné zasílat vouchery PPL, Českou poštou či na pobočku „Zásilkovny“. Po připsání platby za voucher Vám bude voucher zaslán na Vámi uvedený e-mail.

5. Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 608567536 či na e-mailovou adresu info@biofreshkosmetika.cz, kam nám prosím uveďte Váš konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k Vaší maximální spokojenosti a objednávku Vám rádi pozměníme (případně zrušíme).

6. Obdržel/a jsem zásilku, bohužel se mi nelíbí či jsem zvolil/a špatnou velikost. Je možná výměna?

Pokud si přejete vyměnit zboží za jinou, samozřejmě Vám rádi vyhovíme! Lhůta na vrácení či výměnu zboží je 14 dnů od převzetí zboží, kdy je nutné, aby bylo zboží nenošené a nejevilo jakékoliv známky používání.

Pokud jsou tyto dvě podmínky splněny, rádi Vám s výměnou vyhovíme. Poprosíme Vás tedy zabalit daný produkt a zaslat nám ho na doručovací adresu – U Zličína 195/4,Praha 5. Do zásilky prosím přibalte kopii faktury a také Formulář – Výměna zboží, který je k dispozici zde – Formulář – výměna zboží.

7. Objednala jsem si zboží, nicméně moje objednávka není momentálně skladem. Co se bude dít dál?

Objednání zboží, které není momentálně skladem, je samozřejmě možné. V tomto případě je Vaše objednávka zaevidována v našem systému a je stále platná. Platnost objednávky je do té doby, dokud se zboží nenaskladní a objednávka se nedokončí. Průběžně Vás budeme o stavu objednávky a konkrétního zboží informovat.

Pokud si přejete objednávku zrušit či změnit, prosím kontaktujte nás.

8. Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Jsme distributorem produktů BioFresh pro Českou a Slovenskou republiku, zasílání zásilek na Slovensko je tedy možné. Dodací lhůta na Slovensko je zhruba 3 pracovních dny od připsání platby na náš účet, kdy je tedy nutné zaplatit objednávku předem. Bohužel není možné zasílat zásilky do zahraničí na dobírku.

9. Ve své objednávce jsem si zvolila typ úhrady dobírkou, v potvrzujícím e-mailu jsem obdržel/a pokyny k bankovnímu převodu. Je dobírka v mé objednávce platná?

Informace o bankovním převodu s číslem bankovního účtu a variabilním symbolem jsou uvedeny v potvrzujícím e-mailu objednávky, který chodí všem zákazníkům automaticky. Pokud jste si tedy zvolil/a ve své objednávce typ úhrady dobírkou, tyto pokyny se Vás netýkají a zásilka Vám bude zaslána dobírkou – tedy s doběrečnou částkou na dané produkty.

10. Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?

Osobní odběr je možný pouze na adrese U Zličína 195/4,Praha 5. Při osobním odběru na teto adrese není možné platit kartou, je nutné platit v hotovosti.

Bohužel není možné si při tomto způsobu dopravy vyzvednout zásilku na některé z našich prodejen. V případě, že si chcete vyzvednout zásilku osobně a zaplatit při převzetí, je možné si zásilku nechat zaslat na některou pobočku Zásilkovny po celé České republice.

11. Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Reklamace se řeší zasláním zboží na naši doručovací adresu U Zličína 195/4,Praha 5. V některých případech lze reklamaci přijmout osobně na této adrese, při tomto postupu je však nutné se nejprve telefonicky domluvit na telefonním čísle 608567536. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prokázat, že reklamované zboží bylo zakoupeno přes náš e-shop. V případě pochybností může být požadováno zaslání originálu dokladu o zakoupení (faktury). Reklamace jsou řešeny v co možná nejkratším termínu, nejpozději do lhůty 30 dní. Více informací o reklamacích naleznete v Obchodních podmínkách, viz http://www.biofreshkosmetika/obchodni-podminky/. Reklamační řád je ke stažení v Obchodních podmínkách, konkrétně pod bodem 7.5. Zásilky prosím zasílejte s kopií faktury a také vyplněným Formulářem k reklamaci, který je ke stažení zde Formulář – reklamace.

12. Odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupení od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je nutné, aby zakoupené produkty byly  nepoužité. V tomto případě si prosím stáhněte formulář – Vzorový formulář – odstoupení od smlouvy, který naleznete v Obchodních podmínkách pod bodem 5.2.

13. Přeji si uplatnit více voucherů v objednávce. Jak na to?

Při nákupu na našem eshopu lze do objednávky automaticky vložit pouze jeden dárkový poukaz. Svým zákazníkům se však snažíme vyjít maximálně vstříc, a tak je možné zvolit následující způsob pro uplatnění více kusů. V případě uplatnění více poukazů doporučujeme vložit voucher s nejvyšší hodnotou do pole „Slevový kupón“, další vouchery je možné zapsat do poznámky k objednávce. Prosíme o uvedení hodnoty a kódů, vouchery Vám budou odečteny po přijetí objednávky. Případný nedoplatek, který zde vznikne lze uhradit na dobírku či bankovním převodem. Částka k uhrazení je hodnota, od které jsou odečteny všechny využité vouchery.